Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

workshop houtbewerking

  • Bert

    2linkerhanden.nl

    Hebt u twee “linkerhanden” en hebt u altijd al wat met hout willen doen ?

    Hebt u een eenvoudig project(je) voor ogen wat u graag zelf wilt maken ?

    Wilt u daar in de toekomst mee verder gaan ?

    Zoekt u een nieuwe hobby of uitdaging ?

    Neem deel aan een workshop !!

    Twee linkerhanden bestaat niet, afgezien van een zeldzame fysieke afwijking. Je moet wel erg motorisch zijn gestoord wil je dit niet aankunnen.

    En als u linkshandig bent wil dat helemaal niet zeggen dat u onhandig bent, integendeel.

    Bijna iedereen kan alles, als je maar gemotiveerd bent

    Ik begeleid u van het ontwerp tot en met de uitvoering

    Persoonlijke, onverdeelde aandacht want ik neem maar 1 opdracht/persoon per keer aan

    Voorbeeld: U komt ’s-avonds bij mij met een idee.

    We tekenen/ontwerpen het samen, u koopt materiaal en in een middag(en) en/of avond(en) maakt u het product, uiteraard tot u tevreden bent en er iets van geleerd heeft.

    Het is verstandig met iets eenvoudigs te beginnen en dit later eventueel uit te bouwen. U leert ontwerpen en tekenen, hout te bewerken zowel met de hand als machinaal. U leert de eigenschappen van hout kennen, zoals vuren, grenen, eiken, multiplex, MDF etc.

    Wie ben ik?

    Geen timmerman, meubelmaker, schrijnwerker etc. maar iemand die opgeleid is en zijn werk heeft gevonden in de metaal maar al vele jaren bijna professioneel met hout bezig is en de mooiste dingen gemaakt heeft. En dit tot een (doorgeschoten?) hobby heeft gemaakt.

    Outillage: een (verwarmde) werkplaats vol met de noodzakelijke apparatuur zoals een schaaf/vandiktebank, cirkelzaag, frees, electrische schaaf maar ook handgereedschap.

    Neemt u vrijblijvend contact op en mail voor nadere informatie.

    Ik woon in de buurt van Utrecht (Woerden)

    Ik doe dit niet bedrijfsmatig maar doe dit om u te leren ervaren welke voldoening het geeft zelf iets met uw handen van hout te vervaardigen. Dit aanbod geldt beslist niet alleen voor mannen!

    KIJK OP: 2linkerhanden.nl

  • tim van bronkhorst

    Beste Bert,

    Onze zoon 9 jaar is erg handig met zijn handen en wil later graag timmerman worden, nu wil hij wat meer met hout gaan werken en leren bewerken , is er een mogelijkheid dat hij bij jou een workshop volgt wij wonen ook in Woerden.

    Graag hoor ik van u.

    Met vriendelijke groeten,

    Danielle van Bronkhorst

  • marion

    Hallo,

    ik denk erover om mijn man voor zijn verjaardag misschien een dagje hout bewerken kado te doen.

    Is dat mogelijk bij u? Hij heeft geen ervaring, wel veel leuke ideeen.

    Wat is mogelijk in 1 dag?

    Wat zouden de kosten zijn?

    Ik hoor het graag van u,

    vriendelijke groeten,

    Marion van der Laarse