Hai hai!!!!

Ik ben nog steeds driftig op zoek naar die ene film, waar ik het al zo lang over heb….De film is ergens uit 1980 – 1990

Op de voorkant van het hoesje staat een jongen vanuit heel laag perspectief gezien hierdoor zie je een hele grote rood met witte sneaker-schoen en de rest van de jongen is in verhouding dus heel erg klein.

Hieronder een samenvatting van de film:

De film wordt gespeeld door een jongen van een jaar of 12 (denk ik) met bruin bloempotkapselhaar.

Een jongen, zit veel alleen thuis, is verslaafd aan computerspellen.

De meeste spellen kent hij al, en hij speelt ze ook heel snel uit. (ook heeft hij een sprekende computer en is hij verliefd op zijn buurmeisje)

dan komt er op beeld van zijn tv een reclame om een spel te bestellen.

Bij het spelen van dit spel moet hij mensen doden. Na het spelen van het spel kan hij niet meer de rest herinneren, alleen maar het spel. Als hij de televisie 's avonds aanzet, ziet hij hetzelfde meisje als in het spel vermoord in een steeg liggen. Dit vindt hij raar en plaatst de volgende avond een camera opzichzelf. De volgende avond gebeurt hetzelfde. Nu heeft hij ook het missende lichaamsdeel in zijn vriezer liggen…. En op video staat dat hij echt weggeweest is.

Weet iemand hoe deze film heet????