Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Woonruimte GEZOCHT

  • Maria

    Hallo,

    Wie O Wie kan mij hiermee helpen?…

    Deze jonge dame van 24, is al heel lang op zoek naar woonruimte in hartje Woerden.

    Ben op zoek naar een woning/appartement/flat etc.etc. met minimaal 2 kamers en met een maximale huur van € 500,=

    Dus bij deze! Heb je iets te bieden?… Laat het me weten!

    Alvast Bedankt,

    Maria

  • marieke

    hai Maria

    Ik ken je probleem, heb namelijk precies hetzelfde.. Ik heb een ideetje maar misschien vindt je het wel helemaal niets hoor! We kunnen proberen samen een huis te huren (voor ong. 1000 euro huur je veel sneller iets). bijvoorbeeld 2 etages, zodat je toch het idee hebt zelfstandig te wonen…

    Laat me even weten of je het iets vindt!

    gr. Marieke

  • Maria

    Hai Marieke,

    Dankje voor je reactie en je idee…

    Misschien ga ik je nu teleur stellen, maar ik zoek echter een stekkie voor mezelf.

    Wat je voorstelde was op zich niet zo'n slecht idee, maar ik wil heel graag iets voor mezelf (heb wel zo'n groot vermoeden dat het nog heel lang gaat duren…).

    Ik dank je alvast voor de moeite, en ik wens jou bij deze ook veel succes met het vinden van een huisje/flatje!

    Groetjes,

    Maria

  • marieke

    het was ook meer een ‘noodoplossing’, ook wil natuurlijk het allerliefst iets voor mezelf.. Nog succes met het vinden van woonruimte!!! Als ik je een tip mag geven, probeer het eens bij makelaars, zij kennen vaak adresjes waar men appertementen verhuurd etc. (misschien had je dit allang zelf bedacht maar toch..)

    gr Marieke

  • nathasja

    hallo,

    Ik heb een heel leukhuisje te koop in woerden

    lijkt het je wat? of wil je meer info ,laat het me dan weten

    nathasja