Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zoekt u een nieuwe medewerker die flexibel is en bereid nog veel te leren?

  • Dennis

    Enthousiaste jongeman (38) zoekt baan in Woerden of omgeving.

    Zoekt u bijvoorbeeld iemand die activiteiten, processen en medewerkers kan organiseren, coördineren of verbeteren? Of die u kan helpen als intermediair bij bedrijfsopvolging? Of iemand die van aanpakken weet en concreet problemen kan oplossen op het gebied van samenwerking, planning en organisatie?

    Dan ben ik wellicht diegene die u zoekt.

    Ik ben algemeen bedrijfskundig opgeleid en heb 12 jaar werkervaring in diverse sectoren (banken/verzekeringen/telecom/industrie).

    Ik zoek een baan bij voorkeur in de omgeving van Woerden, voor 4 dagen in de week, zodat ik 1 extra dag aan mijn zoon kan besteden.

    Graag kom ik in kontakt met werkgevers om mogelijkheden te verkennen.

  • Jeroen

    Iemand met uw capaciteiten, moet baat hebben met deze lezing…….. Mail mij vandaag nog.

    Jeroen F. Landzaat

    Elke maandagavond van 20.00 t/m 21.30 in Doorn en op de woensdagavond in Utrecht houd ik, Jeroen F. Landzaat, de lezing “De heilzame werking van de Noni”. De noni is de vrucht van de Morinda citrifolia en wordt op de Polynesische eilanden al meer dan 2000 jaar gebruikt als hét middel tegen allerlei ziekten en aandoeningen. Ik leid u d.m.v. een diavoorstelling door de geschiedenis van de Noni en hoe deze in de westerse wereld hedendaags wordt toegepast. De lezing is gratis. Gezien de beperkte ruimte, is reserveren gewenst.

    Voor reserveringen via een e-mail: ferdijfl@kabelfoon.nl