Ik doe een oproep aan alle ouders met schoolgaande kinderen op het regulieren onderwijs.

Het gaat om kinderen die een aanverwante stoornis van autisme hebben maar ook bv pddnos,dyslexie,adhd e.d

Ik ben bezig met een project wat straks een toegevoegde waar de gaar krijgen voor het onderwijs,hulpverlening,ouders maar voorp het kind.

Ik zoek ouders die hun verhaal en ervaringen willen schrijven naar me zodat we hiermee aan de slag kunnen de juiste problematiek vinden en daaraan tools gaan vinden voor diverse ondersteuning die nog zeker ontbreekt in het regulieren onderwijs.

Verhalen met knelpunten,onbegrip, geen goede begeleiding, niet gehoord worden,stress e.d uiteraard zijn positieve verhalen ook welkom

Deze verhalen worden gehoord en serieus genomen en vooral we gaan er wat mee doen dit zal allemaal te volgen zijn op de onderstaande website

Deze verhalen kunnen gestuurd worden via mail naar

Paula de Bruin

mail adres pauladebruin@hetnet.nl

Ook kunnen jullie lotgenoten vinden informatie en ervaringen uit delen op de volgende website

school.clubs.nl/kinderproblematiek

Op deze site vindt je ook een vragenlijst voor het project de bedoeling hiervan is deze over te nemen in te vullen en naar het bovenstaande mail adres te zenden

Alle verhalen worden vertrouwelijk behandeld en worden niet naar buitengebracht.

Samen maken we elkaar sterk