Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Woningruil: u naar Lopik ik naar Utrecht of omg.

  • miloud

    aangeboden: 3 kamerwoning in Lopik-west van 2001 in een nieuwbouwwijk

    met openkeuken nabij openbaar vervoer scholen….

    net opgeknapt

    huur 360,-

    gezocht: min 2 kamer woning in Utrecht of directe omg.

    tel:0614677004

  • F

    Hallo,

    Ik wilde graag reageren op u woningruil advertentie, en ik vroeg me af of deze nog geldt.

    Ik heb een ruime 5 kamerwoning in een 3hoog gallerij in het rustige en groene Bilthoven.

    Ook is de woning in het bezit van een zolder(32m2).

    Interesse? Dan hoor ik graag van u.

    Grt,

  • ronald lelieveldt

    Geachte Miloud,

    Ik welke omgeving wilt u wonen van Utrecht?.

    Ik heb zelf een 2 kmr woning in Woerden met tuin.

    Heb zelf net ook alles opgeknapt,ook de tuin.

    Zoek een woning met een kamer meer vanwege op de toekomst te gaan samenwonen.

    Ik hoor graag u reactie!.

    Mijn huur bedraagt 414 euro inclusief.

  • Robbie

    Goedendag,

    Ik heb uw advertentie gelezen voor de woningruil.

    Ben woonzaam in Utrecht en ben 75 jaar.

    Mijn zoon is woonzaam in lopik vandaar dat ik naar lopik toe wil.

    Ik woon aan de rand van utrecht in de stad. In een 4 kamer flat met een woonkamer

    van 40 m2 en 2 grote slaapkamers een aparte keuken met douche en balkon en berging.

    Ik woon op 7 hoog. met een prachtig uitzicht over de polder en sportvelden.

    Sportschool voor de deur, scholen in de buurt en het winkelcentrum is ook op loop afstand.

    bushaltes ook. Kortom alles is dichtbij. Het zit ong 20 km van Nieuwegein af.

    De huurprijs is ong 550 euro. Maar daar zit wel verwarming service kosten etc bij in.

    En heeft u echt een grote woning voor terug.

    Als u eventueel intresse heeft kunt u mij mailen voor een afspraak te maken.

    Om te kijken. Waar ik wel mee zit is dat ik een redelijk woonkamer wil waar ik ook een eettafel en 2 banken kwijtkan.

    Met vriendelijk groet,

    R.mulder

  • jaap thomasse

    hoi ik heb nog wat laptop,s maar je telefoon nummer werkt niet meer bel mij even groetjes jaap 0624522141

  • yamini

    hallo ik heb 3kamerappartement 2de verdipieng met lift in houten centrum u kunt de woning bekijken via woningruil op marktplaats onder de naam stukadoorsbedrijf Yamini u ziet daar direct de keuken en dat is het en de volgende fotos kunt u ook bekijken als u geeinteresseerd bent dan hoor ik dat nog wel mvg yamini

  • buchaib

    hallo ik heb 3kamerappartement in houten centrum betreft senioren woning geeinteresseerd mailtje sturen mvg

  • bouchaib

    hallo heb je nog interesse in woningruil in houten centrum betreft seniorenwoning geeinteresseerd mailtje sturen mvg b